Oferty pracy

Aktualnie prowadzone rekrutacje
Kim jesteśmy

Praca w naszej firmie to przede wszystkim możliwość samorealizacji i rozwoju. Jesteśmy polską firmą rodzinną o ugruntowanej pozycji na rynku. Wiemy, że najważniejszy jest zadowolony pracownik, więc dbamy nie tylko o dobrą atmosferę w pracy, ale również o systemy motywacyjne.

Kogo szukamy?

Dołącz do zespołu Interim Sp. z o.o. – kompetentnych profesjonalistów przepełnionych pasją, których misją jest wsparcie innych firm na ścieżce rozwoju własnego biznesu.

Będziesz odpowiedzialny/-a za rozwój firmy poprzez tworzenie kompetentnego wsparcia i opieki biznesowej dla naszych partnerów: począwszy od pozyskiwania firmy, poprzez opracowanie dla niej projektu, a następnie jego wdrożenie.

Twój zakres obowiązków
  • obsługa administracyjna biura;
  • wystawianie dokumentów księgowych i transportowych;
  • kontakt mailowy i telefoniczny z klientem;
  • organizacja pracy biura oraz magazynu;
  • przyjęcie zleceń oraz aktywna promowanie usług firmy.
Nasze wymagania:
  • wykształcenie średnie lub wyższe;
  • bardzo dobra organizacja pracy, a także umiejętność realizacji kilku zadań jednocześnie;
  • dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel);
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne;
  • zdolność szybkiego uczenia się;
  • wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie;
  • doświadczenie w obsłudze klienta.
To oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • pracę na samodzielnym stanowisku w przyjaznym zespole;
  • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności;
  • pracę pełną wyzwań i możliwości rozwoju;
  • kompleksowe szkolenie przygotowujące do wykonywania zadań.
 
 

Dołącz do zespołu Interim – Logistyka zaopatrzenia – kompetentnych profesjonalistów przepełnionych pasją, których misją jest zapewnienia ciągłości operacyjnej naszych Partnerów przez dostarczanie wiedzy i optymalnych rozwiązań logistycznych.

Podejmiemy współprace z osobami koniecznie z doświadczeniem w branży spedycyjnej / logistycznej / transportowej.

Zapraszamy do naszego zespołu jeśli:
  • Posiadasz min. roczne doświadczenie w pracy jako spedytor;
  • Lubisz prowadzić rozmowy i nawiązywać relację z klientem;
  • Swobodnie komunikujesz się mailowo i telefonicznie;
  • Rozmawiasz w j. angielskim na poziomie komunikatywnym (j. niemiecki będzie dodatkowym atutem);
  • Swobodnie korzystasz z komputera;
  • Jesteś osobą wielozadaniową i umiesz efektywnie zarządzać własnym czasem;
  • Chcesz się rozwijać z sprzedaży i obsłudze klienta
Twój zakres obowiązków:
  • Budowanie bazy klientów za pomocą różnych kanałów;
  • Organizacja transportów dla obecnych klientów;
  • Dbanie o terminowe dostawy oraz wizerunek firmy;
  • Nawiązywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami oraz przewoźnikami;
  • Praca na giełdach transportowych;
  • Obsługa zleceń transportowych oraz wystawienie dokumentów księgowych w systemie TMS.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie – umowa o prace, b2b, zlecenie;
  • Pracę na samodzielnym stanowisku;
  • Pracę w młodym zespole wśród ambitnych ludzi;
  • Bardzo wysokie prowizje od sprzedaży;
  • Kompleksowe szkolenie przygotowujące do wykonywania zadań.
Zapraszamy do współpracy

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”.

 

Dołącz do zespołu Interim Sp. z o.o. – kompetentnych profesjonalistów przepełnionych pasją, których misją jest zapewnienia ciągłości operacyjnej naszych Partnerów przez dostarczanie wiedzy i optymalnych rozwiązań logistycznych.

Będziesz odpowiedzialny za rozwój firmy poprzez obsługę magazynu w Chełmie we współpracy z działem handlowym oraz logistyki. Począwszy od przyjmowania towaru, kontrolę, a następnie wydanie towarów dla naszych partnerów.

Twój zakres obowiązków:
  • Rozładunek i przyjęcie towaru do systemu;
  • Przygotowanie towaru do wysyłki – foliowanie palet, etykietowanie;
  • Załadunek palet na samochód;
  • Kontrola ilości i jakości przyjmowanego lub/i wysyłanego towaru;
  • Obsługa wózka ręcznego – paleciaka oraz wózka widłowego (elektryka);
  • W razie potrzeby dostawa do kontrahentów zamówionego asortymentu samochodem służbowym.
Nasze wymagania:
  • Uprawnienia do prowadzenia wózków widłowych (UDT);
  • Bardzo dobra organizacja pracy – zaangażowanie, terminowość, rzetelność i odpowiedzialność;
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
To oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności;
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (okres próbny – umowa zlecenie);
  • Pełne szkolenie i wdrożenie stanowiskowe;
  • Przyjazną, kameralną atmosferę pracy w miłym zespole.
 
 
 

Masz pytania?

Potrzebujesz więcej informacji na temat naszej oferty pracy lub masz jakieś dodatkowe pytania – zadzwoń lub napisz, chętnie udzielimy odpowiedzi.

Udostępnij

Aplikuj na wybrane stanowisko