Oferty pracy
Kim jesteśmy
Praca w naszej firmie to przede wszystkim możliwość samorealizacji i rozwoju. Jesteśmy polską firmą rodzinną o ugruntowanej pozycji na rynku. Wiemy, że najważniejszy jest zadowolony pracownik, więc dbamy nie tylko o dobrą atmosferę w pracy, ale również o systemy motywacyjne.
Kogo szukamy?
Pracownik administracyjno-biurowy
Dołącz do zespołu Interim Sp. z o.o. – kompetentnych profesjonalistów przepełnionych pasją, których misją jest wsparcie innych firm na ścieżce rozwoju własnego biznesu.
Będziesz odpowiedzialny/-a za rozwój firmy poprzez tworzenie kompetentnego wsparcia i opieki biznesowej dla naszych partnerów: począwszy od pozyskiwania firmy, poprzez opracowanie dla niej projektu, a następnie jego wdrożenie.
Twój zakres obowiązków
- obsługa administracyjna biura;
- wystawianie dokumentów księgowych i transportowych;
- kontakt mailowy i telefoniczny z klientem;
- organizacja pracy biura oraz magazynu;
- przyjęcie zleceń oraz aktywna promowanie usług firmy.
Nasze wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe;
- bardzo dobra organizacja pracy, a także umiejętność realizacji kilku zadań jednocześnie;
- dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel);
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne;
- zdolność szybkiego uczenia się;
- wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie;
- doświadczenie w obsłudze klienta.
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- pracę na samodzielnym stanowisku w przyjaznym zespole;
- atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności;
- pracę pełną wyzwań i możliwości rozwoju;
- kompleksowe szkolenie przygotowujące do wykonywania zadań.
Spedytor
Dołącz do zespołu Interim – Logistyka zaopatrzenia – kompetentnych profesjonalistów przepełnionych pasją, których misją jest zapewnienia ciągłości operacyjnej naszych Partnerów przez dostarczanie wiedzy i optymalnych rozwiązań logistycznych.
Podejmiemy współprace z osobami koniecznie z doświadczeniem w branży spedycyjnej / logistycznej / transportowej.
Zapraszamy do naszego zespołu jeśli:
- Posiadasz min. roczne doświadczenie w pracy jako spedytor;
- Lubisz prowadzić rozmowy i nawiązywać relację z klientem;
- Swobodnie komunikujesz się mailowo i telefonicznie;
- Rozmawiasz w j. angielskim na poziomie komunikatywnym (j. niemiecki będzie dodatkowym atutem);
- Swobodnie korzystasz z komputera;
- Jesteś osobą wielozadaniową i umiesz efektywnie zarządzać własnym czasem;
- Chcesz się rozwijać z sprzedaży i obsłudze klienta
Twój zakres obowiązków:
- Budowanie bazy klientów za pomocą różnych kanałów;
- Organizacja transportów dla obecnych klientów;
- Dbanie o terminowe dostawy oraz wizerunek firmy;
- Nawiązywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami oraz przewoźnikami;
- Praca na giełdach transportowych;
- Obsługa zleceń transportowych oraz wystawienie dokumentów księgowych w systemie TMS.
Oferujemy:
- Zatrudnienie – umowa o prace, b2b, zlecenie;
- Pracę na samodzielnym stanowisku;
- Pracę w młodym zespole wśród ambitnych ludzi;
- Bardzo wysokie prowizje od sprzedaży;
- Kompleksowe szkolenie przygotowujące do wykonywania zadań.
Zapraszamy do współpracy
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”.
Magazynier
Dołącz do zespołu Interim Sp. z o.o. – kompetentnych profesjonalistów przepełnionych pasją, których misją jest zapewnienia ciągłości operacyjnej naszych Partnerów przez dostarczanie wiedzy i optymalnych rozwiązań logistycznych.
Będziesz odpowiedzialny za rozwój firmy poprzez obsługę magazynu w Chełmie we współpracy z działem handlowym oraz logistyki. Począwszy od przyjmowania towaru, kontrolę, a następnie wydanie towarów dla naszych partnerów.
Twój zakres obowiązków:
- Rozładunek i przyjęcie towaru do systemu;
- Przygotowanie towaru do wysyłki – foliowanie palet, etykietowanie;
- Załadunek palet na samochód;
- Kontrola ilości i jakości przyjmowanego lub/i wysyłanego towaru;
- Obsługa wózka ręcznego – paleciaka oraz wózka widłowego (elektryka);
- W razie potrzeby dostawa do kontrahentów zamówionego asortymentu samochodem służbowym.
Nasze wymagania:
- Uprawnienia do prowadzenia wózków widłowych (UDT);
- Bardzo dobra organizacja pracy – zaangażowanie, terminowość, rzetelność i odpowiedzialność;
- Czynne prawo jazdy kat. B.
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie;
- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności;
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (okres próbny – umowa zlecenie);
- Pełne szkolenie i wdrożenie stanowiskowe;
- Przyjazną, kameralną atmosferę pracy w miłym zespole.
Masz pytania?
Potrzebujesz więcej informacji na temat naszej oferty pracy lub masz jakieś dodatkowe pytania – zadzwoń lub napisz, chętnie udzielimy odpowiedzi.